Sales trainingen
Harm werkt met de DISC profielen van Q4 profiles. Dit is een instrument om inzicht te krijgen in iemands temperament. Ieder mens heeft zijn eigen gedragsstijl en basisbehoefte. Deze bepalen de manier waar op we ons gedragen en hoe we reageren. Door hier inzicht in te krijgen, kunnen we elkaar beter begrijpen. We kunnen onze communicatie afstemmen op de behoeften van de ander en daarmee beter communiceren.
Aan het eind van de 20er jaren ging Dr. William Marston verder en ontwikkelde het DISC model. Hij zag tijdens zijn observaties verschil in actief en passief gedrag en hoe de omgeving dit ervaarde: vijandig of goedgezind. Ieder mens heeft de vier DISC temperamenten in zich en kan deze ook gebruiken.
De trainingen van ‘Gewoon met Harm’ zijn altijd op maat gemaakt! Geen standaard trainingen maar passend als een jas. Dat zou ook niet kunnen, want in ieder bedrijf spelen andere zaken en werken andere mensen.
De trainingen van ‘Gewoon met Harm’ zijn altijd op maat gemaakt! Geen standaard trainingen maar passend als een jas. Dat zou ook niet kunnen want in ieder bedrijf spelen andere zaken en werken andere mensen.
- Klantvriendelijkheidstrainingen
- Aquisitietraining
- Verbale- en non-verbale communicatie
- Beurstraining
- Coaching on the job
- Onderhandelingsvaardigheden
Tijdens de trainingen zullen we gaan werken met een trainingsacteur. Leren door te doen, niet door een schrift vol te schrijven. Horen, zien en voelen wat er gebeurt. Confronterend maar zeer leerzaam. Waar nodig zullen er opnames gemaakt worden om zo de deelnemers met hun gedrag te confronteren. Altijd als een beoordeling en nooit als een veroordeling! Velen zullen even over een drempel heen moeten stappen maar over het algemeen wordt er ook veel gelachen en dat is ook belangrijk tijdens een training.
Aan het einde van deze training…
- Begrijpt u hoe u en anderen communiceren en reageren vanuit het DISC model.
- Heeft u meer begrip en waardering gekregen voor de manieren waarop anderen communiceren en reageren.
- Herkent u bepaald gedrag van uzelf en anderen.
- Haalt u betere resultaten uit uw verkoopgesprekken.
- Kunt u beter inspelen op verkoopsignalen van uw klanten en prospects.
- Sluit u sneller opdrachten af door het inzicht in het temperament dat klant heeft.
